V-Twin Forum banner

FXRS vs. FXR

48K views 38 replies 21 participants last post by  tall terry  
#1 · (Edited)
Panowie,

Nie mogę znaleźć zbyt wiele informacji o FXR w Internecie, jeśli chodzi o różne wersje, FXR, FXRS, FXRS-SP, FXRP, z wyjątkiem kilku ogólnych informacji.
To projekt itp., ale nie konkretnie różnice między modelami (jak wspomniano).

Dla mnie, kiedy Harley dodaje "S" dla "Sport" po oznaczeniu modelu, dla mnie oznacza to zmiany:
1-krótsza kierownica (w odniesieniu do "standardowej" buckhorn i standardowej "ape")
2-Podwójny układ hamulcowy tarczowy z przodu.

Ale - czy byli z tym konsekwentni od czasu wprowadzenia FXRS w 1983/4?
 
#3 ·
Dla mnie, kiedy Harley dodaje "S" dla "Sport" po oznaczeniu modelu, dla mnie oznacza to zmiany:
1-krótsza kierownica (w odniesieniu do "standardowej" buckhorn i standardowej "ape")
2-Podwójny układ hamulcowy tarczowy z przodu.

Ale - czy byli konsekwentni w tym od czasu wprowadzenia FXRS w 1983/4?
To, co opisałeś powyżej, byłoby "-SP" dla "Sport".

Oto kilka informacji: http://www.hdfxr.dk/public/fxr/fxrhistory.aspx
 
#6 · (Edited)
Pierwszy fxrs, jaki mam, był z 1982 roku. Ma wyższe zawieszenie, oparcie i podkładkę, inny schemat malowania, podnóżki autostradowe i pomarszczony czarny silnik. Wszystkie miały w tym roku podwójne tarcze. Na przestrzeni lat Harley zmienił akcesoria dla fxrs. Ups, zapomniałem o czarnych kołach odlewanych z polerowanymi elementami
 
#8 ·
1992 był ostatnim rokiem, w którym oferowano sześć wersji modelu FXR. '93 i '94 były latami 'wycofywania' tej ramy.
Kres dla FXR był bliski, gdy w '91 wprowadzono nowe gumowe mocowanie. Dyna-Glide.
Różnice między podstawowym modelem FXR a FXRS Lowrider były kosmetyczne. Siedzenie, kierownica, chromowany/czarny silnik z marszczeniami, lakier.
FXRS-SP i FXRS Convertible miały ulepszenia wydajności. Widelce, hamulce, zawieszenie pneumatyczne itp.

Tak wiele wariacji .....
 
#9 ·
Panowie,

Nie mogę znaleźć zbyt wiele informacji o FXR w internecie, jeśli chodzi o różne wersje, FXR, FXRS, FXRS-SP, FXRP, poza kilkoma ogólnymi informacjami.
Dużym problemem jest to, że seria FXR istnieje dłużej niż światowa sieć. Obecnie, gdy wprowadzany jest nowy motocykl, producenci i prasa branżowa umieszczają wszystkie informacje w internecie. Dawniej umieszczali je w czasopismach i książkach, z których nie wszystkie są jeszcze dostępne elektronicznie, o ile w ogóle będą.

Najlepiej zaopatrzyć się w przewodnik dla kupujących, który został opublikowany w tamtych czasach, lub kopie starych czasopism i broszur dotyczących konkretnych wariantów FXR, którymi jesteś zainteresowany.
 
#10 ·
To zależy od roku. Wydawało się, że mieli trudności z podjęciem decyzji, co dostaniesz z ulepszeniem FXRS. Czarna farba na kołach i dolny element ozdobny na dolnej półce to rzeczy, na które warto zwrócić uwagę na pierwszy rzut oka. Różnica w większości lat była tak niewielka, że prawie nie warto było mieć dwóch modeli.
 
#20 ·
I always thought the FXRS added cast wheels too.

joe
Zawsze myślałem, że FXRS również dodawał odlewane koła.

Zwykle widzę rzekomo nietknięte FXRy z nagimi kołami szprychowymi i FXRSy z czarnymi kołami szprychowymi.

Nigdy nie widziałem (osobiście) Evo FXRx z drucianymi kołami na obu końcach. Przednie koło druciane z tylnym kołem tarczowym jest dość powszechne. Nie wiem, czy to odzwierciedla sposób, w jaki wyjechały z salonu, czy może odzwierciedla, które koła przetrwały lata.
 
#13 ·
Dostałem mojego '88 FXR nowego i miał pojedynczy dysk, więc kupiłem zestaw nóg/zacisków/pompy hamulcowej oferowany w tamtym czasie. (Użyłem oryginalnej pompy i przewodów w oplocie dla lepszej przewagi hydraulicznej.) Miał (zwykłe) odlewane koła w standardzie. Zmieniłem zawiasowe siedzenie na pojedynczą miskę Super Glide, co przesunęło moje pośladki nieco bardziej do tyłu.

Najlepiej wybrać styl, który preferujesz, a następnie, jeśli ważne jest zdobycie egzemplarza w idealnym stanie, poszukać tych konkretnych informacji dla danego modelu i roku.

Cieszę się, że dostałem go za 8400 dolarów, ponieważ stał obok innego "brzydkiego" Rubber Glide, FXRT, które powinienem był kupić zamiast tego. Obecnie mamy tendencję do zapominania, że Rubber Glides nie wylatywały z salonu sprzedaży i że seksowne Softaile były o wiele bardziej pożądanym produktem.
 
#16 ·
Dostałem mojego '88 FXR nowego i miał jedną tarczę, więc kupiłem zestaw nóg/zacisków/pompy hamulcowej oferowany w tamtym czasie. (Użyłem standardowej pompy i przewodów w oplocie dla lepszej przewagi hydraulicznej.) Miał (zwykłe) odlewane koła w standardzie.

Najlepiej wybrać styl, który preferujesz, a jeśli zależy Ci na idealnym egzemplarzu, poszukaj tych konkretnych informacji dla danego modelu i roku.

Cieszę się, że dostałem go za 8400 dolarów, ponieważ stał obok innego "brzydkiego" Rubber Glide, FXRT, które powinienem był kupić zamiast tego. Obecnie mamy tendencję do zapominania, że Rubber Glides nie schodziły z podłogi salonu sprzedaży, a seksowne Softaile były o wiele gorętszym produktem.
Mój miał ponad rok, kiedy wziąłem go z salonu... nie, nie były popularne... Ale jeśli założysz siedzenie na swojego '88... nie mogę sobie wyobrazić, żeby dobrze pasowało!!... Pierwszą rzeczą, której spróbowałem, było siedzenie Superglide [4-biegowe]... Nie pasuje.
 
#15 ·
Czy zauważyłeś w artykule w czasopiśmie, że krytykowali środek??
Tak, rozumiem, że wolą to bardziej z tyłu.:
"Kolejną niedogodnością było umiejscowienie podnóżków, które nikomu tak naprawdę nie odpowiadało, zwłaszcza lewy podnóżek, który musi iść na ustępstwa ze względu na wybrzuszoną pokrywę sprzęgła."
 
#21 ·
Dla wszystkich nazw, których MoCo użyło dla FXR, nie ma wystarczającej różnicy w skuterach, aby dobrze o tym podyskutować.

Wysokie rowery czy niskie rowery

Sakwy czy nie

I kabriolety, w których fabryka zasadniczo zabierała pieniądze za akcesoria od dealera.

Pod względem wydajności były to po prostu te same ewolucyjne ulepszenia, które otrzymała cała linia.

Lewy przedni hamulec, przednie widelce i amortyzatory były jedynymi opcjami wydajności, które MoCo oferowało fabrycznie. I o ile pamiętam, dotyczyło to tylko skuterów 84-86/7.

Skutery bez owiewek wyglądały mniej więcej tak samo, aż do pojawienia się Low Ridera z płaskim blatem. Potem skutery CVO dodały im trochę poważnego blasku.
 
#31 ·
fxrs-sp

Mam sportowe widelce pneumatyczne z 1993 roku, małe kierownice z fabryki oraz obrotomierz i prędkościomierz zamontowane na górze potrójnych drzewek i tylne kierunkowskazy zamontowane przez tylny błotnik........ w przeciwieństwie do konwersji, które są montowane wokół tylnej części światła...... i jest dostępne, jeśli ktoś tego potrzebuje.
 
#32 ·
Oto jeden dla wszystkich miłośników FXR ........
W broszurze sprzedaży dla linii H-D '91, wszystkie modele FXR są wyposażone w zbiornik paliwa o pojemności 4,2 galona ...... z wyjątkiem FXRS Lowrider o pojemności 4,5 galona.
Zbiornik FXRS Lowrider z mocowaniem obrotomierza/prędkościomierza jest szerszy .....
Model 'Police' z innym wyposażeniem itp. ........ Czy ktoś wie, czy ten motocykl pochodził z fabryki z wałkiem rozrządu SE?