Panowie,
Nie mogę znaleźć zbyt wiele informacji o FXR w Internecie, jeśli chodzi o różne wersje, FXR, FXRS, FXRS-SP, FXRP, z wyjątkiem kilku ogólnych informacji.
To projekt itp., ale nie konkretnie różnice między modelami (jak wspomniano).
Dla mnie, kiedy Harley dodaje "S" dla "Sport" po oznaczeniu modelu, dla mnie oznacza to zmiany:
1-krótsza kierownica (w odniesieniu do "standardowej" buckhorn i standardowej "ape")
2-Podwójny układ hamulcowy tarczowy z przodu.
Ale - czy byli z tym konsekwentni od czasu wprowadzenia FXRS w 1983/4?
Nie mogę znaleźć zbyt wiele informacji o FXR w Internecie, jeśli chodzi o różne wersje, FXR, FXRS, FXRS-SP, FXRP, z wyjątkiem kilku ogólnych informacji.
To projekt itp., ale nie konkretnie różnice między modelami (jak wspomniano).
Dla mnie, kiedy Harley dodaje "S" dla "Sport" po oznaczeniu modelu, dla mnie oznacza to zmiany:
1-krótsza kierownica (w odniesieniu do "standardowej" buckhorn i standardowej "ape")
2-Podwójny układ hamulcowy tarczowy z przodu.
Ale - czy byli z tym konsekwentni od czasu wprowadzenia FXRS w 1983/4?