V-Twin Forum banner
Status
Not open for further replies.
21 - 31 of 31 Posts
De hel, het water is prima. Kom er maar in.

Ik zat de helft van de tijd op Oxys, voor mijn schouderreconstructie, dus je herinnert je waarschijnlijk sowieso al meer dingen beter.

joe
Ben je dus officieel de Bionic Man nu?

Save
Dus ben je nu officieel de Bionic Man?
Ik wacht nog op mijn lidmaatschapskaart, maar ik heb één artrotische bionische schouder en drie bionische knieën [de rechter is twee keer vervangen].

Joe

Save
Ik denk dat ik gekwalificeerd ben met 2 scope knieën, 3 RCR's en een bicepspeesherstel. Ik en meneer Oxy waren goede vrienden toen ze vrij werden gegeven. Ik ben zo blij dat ik nu niet meer met dat gedoe te maken heb, als je begrijpt wat ik bedoel!

Deels hangt het af van de capaciteit van de vriezer, maar ook andere aspecten zoals de mogelijke levensduur van de shirtbezitter kunnen een rol spelen.

Politiek is niet toegestaan in het algemene forum. We hebben een aparte sectie voor Religie en Politiek. Buiten die sectie, houd je meningen voor je. En mijn advies is om politiek gewoon helemaal te vermijden op dit forum.

De beledigende berichten zijn verwijderd.

De overtreders zijn op mijn lijst van potentiële kamp-patroons geplaatst.

En deze thread is gesloten. Denk er niet eens aan om dit spul in een andere thread voort te zetten. Sancties voor het beledigen van de president van de Verenigde Staten zullen streng zijn. En dat geldt voor al en ieder van hen. Als je het niet leuk vindt, ga verder. Dit is een motorforum. Geen plaats voor politieke idioten om problemen te veroorzaken.

21 - 31 of 31 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.